Yine bir faulü vermedi, döndü GS golü buldu.. yan hakemin gözünün önünde oluyor üstelik.. GS hep yapıyor bunu.. Neyse onlar arkada ne yaparlarsa yapsınlar, biz önümüze bakıyoruz..
içinde Kartal Yorum
Böyle olacağı belliydi..
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
yayıncı bi daha göstermedi bile….