içinde

Cinconun ağlamaları

Sadece diagne Babel Muhammed ve falkao ya maaş olarak yıllık 14 milyon Euro veriyorlar.onumuzdeki yıl tahmini bütçesi yarısı bunlara gidecek.devre arası Eyüp spor ile günü kurtardılar.seneye gelirler düşecek.Terim kaçacak .yeni antrenör belli bir bütçe talep edecek . ellerinde bir sürü çöp var.muslera eski formundan uzaklaşmaya başladı, defanslari içler acısı.Besiktas gümbür gümbür geliyor.bunlar ağlamasın kim ağlasın.!!! Bize de Beter ol cincon demek düşer

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment