Sadece diagne Babel Muhammed ve falkao ya maaş olarak yıllık 14 milyon Euro veriyorlar.onumuzdeki yıl tahmini bütçesi yarısı bunlara gidecek.devre arası Eyüp spor ile günü kurtardılar.seneye gelirler düşecek.Terim kaçacak .yeni antrenör belli bir bütçe talep edecek . ellerinde bir sürü çöp var.muslera eski formundan uzaklaşmaya başladı, defanslari içler acısı.Besiktas gümbür gümbür geliyor.bunlar ağlamasın kim ağlasın.!!! Bize de Beter ol cincon demek düşer
içinde Kartal Yorum
Cinconun ağlamaları
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
ender kardesim bonuslar ile senelik 60 milyon euro belki daha üstü maas ödüyorlar riva parasi iki defa pes kes cekildi o suyunu cekti florya icin gelen para eridi gitti borsada deger yerlerde eger sampiyon olamazlar ise tv cl şampiyonluk parasi da buhar olucak camia bu zor korona döneminde ne kadar para aktirabilir o da muamma bu cirpinmalari normal