içinde

Coin token

İşlerinden hiç anlamam hiçde almadım. Fb 30 tl den çıkarmış şuan 150 seviyesini geçmiş. Alanlar büyük kâr etmiş. Ayrıca fb 400 milyon tl gibi bi para kazanmış. Bu gidişle 1-2 yıla kadar borç morç kalmaz. Bizde çıkarcaz görüşmeler oluyor diye haberler vardı. İnşallah kulüp olarak geç kalmadan aynı seviyelerde kazanırız. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment