İşlerinden hiç anlamam hiçde almadım. Fb 30 tl den çıkarmış şuan 150 seviyesini geçmiş. Alanlar büyük kâr etmiş. Ayrıca fb 400 milyon tl gibi bi para kazanmış. Bu gidişle 1-2 yıla kadar borç morç kalmaz. Bizde çıkarcaz görüşmeler oluyor diye haberler vardı. İnşallah kulüp olarak geç kalmadan aynı seviyelerde kazanırız.
içinde Kartal Yorum
Coin token
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
265 milyon TL gibi bir rakam açıklamışlar… Bu da iyi para