içinde

Çok şükür ?

Saha içi ve dışı tüm aleyhte gelişme ve engellemelere rağmen alınan bu 3 puan şampiyonluk yolunda çok kıymetli hafta sonu hatayı yenersek bu iş %90 bitti. Bu akşam mensah harici herkes görevini fazlasıyla yaptı. Özellikle layic,töre,Vida,welington a ayrı parantez açmak lazım birde dorukhan sezon sonu gider kalır ayrı mesele ama çıktı rosier in yokluğunda sahaya yüreğini koyup aratmadı. Karakterli oyuncu dediğin böyle olur babel ,mensah gibi seneye yokum deyip salmaz inşallah bizimle kalır. Sahadaki ve var daki hakem triosu tam skandal puan bırakmamız için ince kalın iyi çalıştılar var in iptal ettiği 2 golden biri mutlaka temizdi. Bunlara gerekli cevabı vermek lazım başkan la yonetim de hocaya destek çıkmalı bizimde sosyal medyada gerekli tepkiyi göstermemiz gerek.Sonda ki yedigimiz 2 golle konsantrasyon kaybı çok pahalıya mal olabilirdi böylesine iyi oynadığımız maçta bunu yaşamak üzücü buda bize ders olsun. Normal de böyle şeyleri hiç tasvip etmem ama madem mücadele Saha içinden dışına taşıyor rakipler başka başka puştluk peşinde böyle başa böyle tarak deyip hatay da sadece diouf u değil biriki elemana daha transfer teklif edip kafasını karıştırmak lazım etik mi değil ama dedimya böyle başa böyle tarak böyle dote böyle ….

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum