Başta M.Can olmak üzere sakin kalalım enseyi karartmayalim diyen arkadaşlara saygım sonsuz amma velakin 101 ci yıl kabusu hepimizin aklında dün gibi taze oyun kalitesinde ki düşüş ve rahatlık mı rehavet mı desem kör göze parmak misali tokat gibi yüze vurmakta beğenmediğimiz leş futbol oynayan iki rakibimizde 2 sıfır öne geçtiği maçı berabere bitirmez. Israrla final haftaları elimize geçen fırsatları tepmede üstümüze yok birde her puan kaybında rakiplerde puan kaybedecek nakaratı beni korkutuyor. Sivas maçında ki krediyi bu maçta yedik artık bi şekilde kazanmak lazım ama bu oyunla zor atiba yoruldu josef düştü medet umduğumuz nkodu,mensah olursa ekime olmazsa dikime modunda Adem sağ mı bilen yok töre bir var bi yok abuş düştü Cenk yok larini de kaybettik adam solda öyle böyle iş yapıyordu en uçta kayıp acilen ivedilikle hoca ve yönetimin takımı sıkı markaja alması gerek bu ay dananın kuyruğu kopacak burdan şampiyonluk verirsek bi 10 yıl belimizi dogrultamayiz. Umarım Sergen de takımda hatta başkanda bunun idrakinde olup gereken tedbirleri alır. Dost acı söyler benden demesi evet rakiplerde puan kaybedecek ama önce sen kazanacaksin önümüzde ki 4 maç 80 i gördük gördük goremezsek maalesef üzgünüm o leş futbolla fb nin şampiyonluk kutlamalarını izleriz ?
içinde Kartal Yorum
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin