içinde

Egri oturup dogru konusalim.

Galip gelseydik trabzonla aramizda 8 puan olacakti,kalan alti macta 8puani kapatmak imkansizdi.ayni zamanda trabzonuda sampiyonluk potasina sokacaktik.hayatim boyunca gs.ydan nefret ettim,son iki senedir trabzon taraftarinin ve politik trabzon yanligindan dolayi bende bir anti trabzon  duygusu olustu bundan dolayi 74 senedir ilk defa yenildigimize üzülmadim.su anda bu iki takimdan iyi olmayan fb.cenin devrede kalmasi bana daha uygun geldi.uydurma bir penaltiyla yenilmemize ragmem.

Bütü gücümüzü kupa maclarina yöneltmemiz lazim.insallah Türkiye kupasini kazaniriz.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment