Galip gelseydik trabzonla aramizda 8 puan olacakti,kalan alti macta 8puani kapatmak imkansizdi.ayni zamanda trabzonuda sampiyonluk potasina sokacaktik.hayatim boyunca gs.ydan nefret ettim,son iki senedir trabzon taraftarinin ve politik trabzon yanligindan dolayi bende bir anti trabzon duygusu olustu bundan dolayi 74 senedir ilk defa yenildigimize üzülmadim.su anda bu iki takimdan iyi olmayan fb.cenin devrede kalmasi bana daha uygun geldi.uydurma bir penaltiyla yenilmemize ragmem.
Bütü gücümüzü kupa maclarina yöneltmemiz lazim.insallah Türkiye kupasini kazaniriz.
Kupada da %90 fenerle eşleşeğiz bugün tepki vermeyenler o günde yine aynı şekilde ensemize vurulup ekmeğimiz önünde alınınca tepki vermesinler devam etsinler böyle.. Bu hocayla da kupa falan almamız zor bizim. Salih Cengiz gibi futbolu bırakmış adamlardan medet umuyor..