içinde

Euro artıyor transfer yapmayın

Ziya abiyi üzmeyin.. o onur bulut muleka salih necip izlesin… 3.ligden alınan topçu izlesin yazık 300 bin verildi boşa.. yazik.. sinirden.. neyse 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings