içinde

Fazla yüklenmeye gerek yok

Atilan gol birbiri için mücadele eden takım kenarda herşeyiyle sevinen teknik direktör… bu saatten sonra yönetim.teknik adam v.s degisikligi bize gelmez kardeşim nedir bu istifa sesleri yahu… destek ile takım biraz ileri gider istifa ile düzeleceksede kötüye gider… cidden mücadele etmiyormu bu takım…ben destekten yanayım istifa ile 5 senedir neyi çözdünüz bir sürü sorun vardı yavas yavaş düzelecek işte… kim gelip düzeltecek ortada muhalefet olan başkan adayı yokken takımın başında Sergen hoca varken istifa edince kim gelecek…vallahi merak ediyorum kardeşim ben beşiktaşta ortaya çıkan bir adam görmüyorum… başkan adayı varda benmi bilmiyorum yani vallahi üzgünüm… başkan desteklemiyorum ben ama örnek verecek olursak ali koçâ muhalif olan aziz yıldırım sadettin saran vardı… yani bizde muhalif kimse yok bunu anlatamıyorüm bir türlü… beter olsunda takım bana muhtaç olsun diye bekleyen birileri var galiba… yani yönetim beğenmek beğenmemek olayı degil kimse yok kimse yok talip olannnnnn heyyyy vallahi yok başkan adayıyım diyen yok… sadece biz kendi kendimize gelin güvey oluuoruz…. biri gelsin biri gelsin diye… yeminederim kimseyi savunmuyorum takımda nasıl yedek kulıbesi eksikse yedek başkan yok bizdee…. yok yok yok…. çiksın birisi ortaya bende diyeyimki yönetim istifa o gelsin bu gelsin… çok zaman olmadı yahu 1 sene anca oldu aday yoktu takımda… kötü gün dostlarına selam olsun o yüzden ben yönetim ve teknik adamla devam etmenin önemli oldugunu düsunüyorum…sezon sonu görüsurüz… sonrasına bakarız…

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments