içinde

Gerçekçi hedef???

Ne olmalı…cin con öyle yada böyle seri yaptı.ilk mağlubiyetten sonraki süreci önemli rüzgar tersinede dönebilir…Ama şimdilik zor görünüyor.En mantıklı hedef şimdilik ikinci olabilmek.karagümrük dinlenmiş olarak karşımıza geldi . maalesef kazanamadık.Abubakar ısınıyor.amit geldi, Ghezal dönecek.souza da sakatlıktan kurtulursa tekrar seri galibiyetler alırız.nkodıu sezona harika girdi, Muleka dan ve del Ali’den  beklenti çok yüksek fakat şu sıralar iüçünden de verim alamıyoruz.onlarda oyuna girse takım iyice ivme kazanır.tabi birde Şenol hoca!!! Sais i orta sahada oynatmak hastalığından kurtulması lazım.şahsen kadrodan giden olmadıkça transferin gereksiz olduğunu düşünüyorum.bakalım hayırlısı benim umutlarım hala tükenmedi…

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings