içinde

gs macina yaz 3 puan

40 yillik Beşiktaşlıyım gs o mactan bizden puan alsin Beşiktaşlılıgi birakirim..fenere karsi 3 puan avantaj vardi gs macinida yaz..4 final macimiz var.artik 6da 4 yapamiyorsak şamp olmayalim zaten.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings