Rashica surekli geri oynuyor musrati çok ağir gedson hizli ama 2 metreye topu veremiyor mario nun dermani yok kosmaya immobile asist disinda oyunda yok onur un capi belli adamin maximumu bu kadar maduaku zaten bek oyuncusu degil mert desen her degaj rakipte… say say bitmez… bahtiyardan zaten onur gibi cok sey beklememek lazim. Vehasil bu takimin yeniden yapilanmasi bile 3-4 yil alir ki transferde hic hata yapılmadığı varsayimiyla…
içinde Genel
Hangisini sayalım…
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Hepsine katılıyorum. Fakat Mert olayına degil.