tplam bi 25-30 dk seyrettim. gençler düşmeyi kabullenmiş. hatayın 2. golünü görebildim sadece. halı sahada bile bu kadar kolay gol atılmaz. hatayda ;,akintola ve diof hakikaten klas adamlar. çebibaşkan ikisini de almalı bence. larini satıp sola diofu koy. hazır adam. sağda gezzal, solda diof güzel olur.
içinde Kartal Yorum
hatay – gençler
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
akintola dozer gibi herif…. bizim olağan oyun düzenine uymayabilir ama gerektiğinde oyun şeklini değiştirmek için iyi bir alternatif olur…