içinde

hatay – gençler

tplam bi 25-30 dk seyrettim. gençler düşmeyi kabullenmiş. hatayın 2. golünü görebildim sadece. halı sahada bile bu kadar kolay gol atılmaz. hatayda ;,akintola ve diof hakikaten klas adamlar. çebibaşkan  ikisini de almalı bence. larini satıp sola diofu koy. hazır adam. sağda gezzal, solda diof güzel olur.

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum