içinde

İmza töreni

Kalecimiz entresan bir şekilde çok iyi çıkacak gibi his kaplıyor beni… belkide her karanlıgın bir aydınlıgı olur gibisinden istektir benimki… ummadık taş baş yarar hesabı sessiz sakin geldi insaAllah çoo iyi oynar… bence yavaştan yavaştan camia birleşiyor gibi… saha sonuçları önemli benim içinde iyi top oynamak önemli 7 transfer yaptık… bazen yeni aldıgımız adamlatın hemen bir maçta takımı düzeltip uçurmasını brkliyoruz sabırsızlıktan ama tabiki bu olamaz… 4 hafta 4 zorlu maç bu sefer olacak insaAllah konsantre ve azimle buralardan çıkacagız… bu sezonun geri kalan kısmında iyi futbol oynamalıyızki transferlerde oturmalıkı seneye ciddi ciddi şampiyonluk konuşalım… bunlar olmazsa ortada ne başkan ne yönetim kalır ki buda bizim için çok kötü kayıp üc dört sene daha demek… umud etmek Allah tan umutsuzluk şeytandir… Allah büyük insaAllah bizde bu dileklerin isteklerin karşılıgı olarak bütünlesip aslolan Beşiktaş deyip gemileri maviliklere sürmek için hazır olacagız. Olumsuzluk pompalamaya gerek yok… bir umudumuz var oda beşiktaşk… 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment