içinde

Kazma Onur u, yan pascı Salih i, GS çöpü Rashica yı izlettiren

Takımı 10 numarasız bırakan, kısaca bu rezalette emeği geçen ve taraftara bu hüznü yaşatan herkese teşekkürler.. Birde şu intihar kadro ile çıkıp TS ye her maçta olduğu gibi yaranma peşinde olan futbol cahili ve katili kibir ustasına da ayrıca teşekkürler. Artık miğde bulandırıcı şekil aldı. Başardınız sonunda 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment