Takımı 10 numarasız bırakan, kısaca bu rezalette emeği geçen ve taraftara bu hüznü yaşatan herkese teşekkürler.. Birde şu intihar kadro ile çıkıp TS ye her maçta olduğu gibi yaranma peşinde olan futbol cahili ve katili kibir ustasına da ayrıca teşekkürler. Artık miğde bulandırıcı şekil aldı. Başardınız sonunda
içinde Kartal Yorum
Kazma Onur u, yan pascı Salih i, GS çöpü Rashica yı izlettiren
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
lozan kardesim ilk 5 hafta ve kel kabak gibi ortaya cikti