içinde

OGS diyorum susuyorum

Bu adam oyun okumayı bilmiyor. Herşeyi berbat etti yine. Gedson ve Rashica dökülürken Chamberlain ve Muci yi çıkardı. Giren M. Hekimoğlu ve Hacı ise tamamen yanlış tercihler. 10 kişi kalmışsın top süren ve tutabilen Semih ve Arroyo girmeliydi…

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment