Bu adam oyun okumayı bilmiyor. Herşeyi berbat etti yine. Gedson ve Rashica dökülürken Chamberlain ve Muci yi çıkardı. Giren M. Hekimoğlu ve Hacı ise tamamen yanlış tercihler. 10 kişi kalmışsın top süren ve tutabilen Semih ve Arroyo girmeliydi…
içinde Kartal Yorum
OGS diyorum susuyorum
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Derbi skoru aldatmasın aynı hataları o maçta da yaptı ancak takım kurtardı onu