eger onana ( bugün kadroya dahi alinmamis gedsonun yoklugunda ) 2 3 mac kötü oynadi diye oynamiyosa onun yerine oynayan pudding salih o zaman klübün önünden gecmemesi lazim
içinde Genel
orta alan evlere senlik
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
İlk 25 dk çok temposuz oyun.
soner kardesim maca bakip da sifir beklenti icinde olmak ne kadar kötü bir sey ve bunu su an yasiyorum , mac oynaniyo ama sifir beklenti sifir heyecan
Salih gercekten saka gibi. Kazak cocugu niye oynatmiyor hoca?
ziya kardeşim pudding salih onun prensi dokunulmazligi var