içinde

Ozzy

2 pasının biri gol oldu diğerinde ucuz yırttık. Ama ben burada hatanın ozzy de oldugunu düşünmüyorum o pası defans hareketlencek diye atıyo ama o kadar alışmışızki durarak oynamaya illa ayağa top istiyoruz

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings