Oynadığın sayılı maçta yediğimiz tüm gollerde emeğine sağlık Paulista!!! En kısa zamanda defolup gidersin inşallah. Lig tarihinin en beceriksiz bilgisiz ve boş defans oyuncusu. 3. YİYECEĞİMİZ GOLDE DE OFSAYTI KESER HER ZAMAN Kİ GİBİ
içinde Kartal Yorum
GIPHY App Key not set. Please check settings