Değişiklik yok, maç 0-0 değil gerideyiz. Gol lazım. Ama garip fener maçında göz göre göre puan verdik ve şimdi de değişen bir düşünce yok. Umarım yanılırım.
içinde Kartal Yorum
Puan kaybı yine hocaya yazar
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
1 puana bile raziyim hocam,gidisat hic iyi degil
Zor görünüyor gol atmamız.