içinde

Puan kaybı yine hocaya yazar

Değişiklik yok, maç 0-0 değil gerideyiz. Gol lazım. Ama garip fener maçında göz göre göre puan verdik ve şimdi de değişen bir düşünce yok. Umarım yanılırım.

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum