1-)Yeni bir orta saha alacağız dediğine göre Lajiç giderse alınır diye düşünüyorum. Maliyetten kurtulmadan yeni transfer zor bence.
2-) n skaladan bir miktar para alarak kurtulup üstüne Emerson gelirse (yıllık makul bir paraya) tadından yenmez.
3-) Kaan Ayhan tam bir joker transfer süper hamle. Stopere koy kafa rahat, Roiser’i dinlendirmek için sağ bek koy kafa rahat. Zaten yerli kafa hepten rahat 🙂
4-) Batsuayi yaz transfer döneminden beri ismi geçip hemen hemen herkesin içine sinen tek santrafordur herhalde. Bize çok uygun olacağını düşünüyorum. Abuobakar götü de sözde oynasa furbol hayatı bitecek deniliyordu. Göt oğlanı oynuyor çatır çatır paranın köpeği. Batsuayi, Abuobakar’ı unutturur.
5-) Kaan gelse dahi Godin kesinlikle alınmalı. Wellington ile inşallah yollar ayrılır.
6-) Mert konusunda bir yanım çok mutlu diğer yanım eğer Ersin kesilirse diye mutsuz. Umarım Ersin güzel bir para karşısında transfer olur. Önü bahtı açık olsun kardeşimizin.
GIPHY App Key not set. Please check settings