Canımı sıkması gereken bir sürü şey yaşadım bugün.. Hiçbirisi sıkamadı..
Arabanın aküsü bitmiş.. Vites topuzun sağolsun paşam dedim.. Taktırırız yenisini dedim..
Hanım, ”annem gelecek bugün” dedi.. ”İstersen ben gidip getireyim yorulmasın” dedim..
Evde su bitmiş. Sucu hergele suları getirmedi.. ”Olsun, musluktan kaynatır içeriz” dedim..
Alt katımdaki ergen irisi, balkonda demir öğütür gibi çekirdek yedi gün boyu. Pencereleri kapatsan bile sesi geliyor.. Çıtırtısı mahalleyi inletiyor. İlk defa etlerim çekilmedi.. ”Bırak yesin p.zevenk, canı çekmiştir” dedim..
”Sana bugün ne oldu” diye soruyor hanım..
Yarın Beşiktaş sahaya çıkıyor be kardeşim.. Daha ne olsun..
İçim kıpır kıpır.. Çocuk gibiyim yeminle.. Beşiktaş’ım 24 saatten daha az bir süre sonra sezonu açıyor..
Rast gele..
Hastalık bu kardeşim, hastalık ?. Biz normal değiliz ??♂️.
Anti depresan almıyorsan iyi sabretmissin ??valla bende çok heyecanlıyım .saatler 20;30 u gösterdiğinde mutluluk zirve yapacak.