içinde

Teşhis & tedavi

Sorun hoca ya da başkan değil biz ağaca bakarken ormanı göremiyoruz.  Yılların hatalarını bir transfer döneminde birde son şampiyonluk gören hocayı getirerek kapatamazsın. Bakın burda herkes ole yi ve bronkortsu  gömerken ben savundum. Neden biliyor musunuz ikisi de modern futbolun temsilcisi iyi hocalardı. Biri gelir gelmez gs yi 5 ledi frankfurta sahayı dar etti. Diğeri gelir gelmez UEFA nın favorisi bilbao yu 4 ledi ve seri galibiyetler aldı.Amma velakin ikisininde kuyruğuna teneke bağlayıp yolladık. Adamlara transferde söz hakkı tanımadan bildiğimizi okuduk. Niyetim Sergeni kötüleme ya da ole gvb güzellemesi yapmak değil.Şimdi öyle böyle eskileri gönderip yeni bir kadro kurduk. Maalesef işler yine istediğimiz gibi değil belki de ekim başı havlu atıcaz.Kendimize hayali kahramanlar yaratıp mucize bekliyoruz. Bakın göztepe den örnek vericem başkanları Sepil ben bu işi profesyonellere bırakıcam dedi. Vee bıraktı ne mi oldu biranda romulo gibi süpriz yumurtadan verim alıp üstüne rekor bonservise sattılar. Sonra bedavaya aldıkları oyuncuları bu akşam gördünüz. Yani bu iş Avrupa da dünya da çoktan profesyonelleşti. Bizde Sabır var mı yok sadece taraftarda olsa iyi başkanda da yok. Sezon başında orkun la abrahama bir takım kuracak para bayıldık. Defalarca yazdım Beşiktaş ın böyle bir parası yok.Sonra kanat transferleri gecikti stoper bek gecikti vs. Şimdi neyi tartışıyoruz abraham Beşiktaşın santrforu mu vs. Hadi bunları da geç rafa yı bende çok seviyorum ve savunuyorumda. Amma velakin rafa yı sen ben değil kendisi yer daha önce de yazdım Portekiz li oyuncular çok duygusal adamın kankisini yolladık. Bu adam asosyal başkanda dedi adamın yakın çevresi bir köpeği birde jaoe Mario ydu. Allah aşkına bu akşam sahada ne yaptı hiç yani çıkması doğruydu. Benim asıl takıldığım konu orta sahada onca eksiğine rağmen tutturduk Mario gitsin kalsa olurdu.Ha keza rashitsa yı linç ettik.Allah aşkına bizim sorunumuz bu ikisi miydi ? Kalen boş stoperde orta saha da kanatta eksiğin var. Kale demişken evet bu maç kaleci üstünden okunmaz ama olmaz be kardeşim mert lede olmaz.Yani yaz yaz bitmez ama bu kafayla da bu çukurdan çıkamayız. Muhtemelen sezon sonunda da Sergeni gönderip Şenol hocayı getiririz. Öyle ya bizim sorunumuz hoca ya da başkan. Evet bende bu kısır döngü dende kaybetmekten yoruldum. Elimizde bir Beşiktaş vardı onuda döve döve öldürmek üzereyiz. Maalesef böyle yani dön baba dönelim babalara gidelim. Adam asmaca sıra kimde oynamaya devam …

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings