Serefsiz hainler mac bitene kadar bekleyemediniz dimi ? Yaziklar olsun boyle taraftara…seba gitsin diyen serefsizler işte bunlar…. allah beanizi versin bu forumda hain dolu bi daha da bu siteye girmiyorum… gotunuze kina yakin!!!!
içinde Genel
Alin size yönetim istifa!!
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Taraftar ne diyecek kardeş bu rezalet karşısında? Sitem haklı ve yerinde