Kazma Onur u, yan pascı Salih i, GS çöpü Rashica yı izlettiren
Takımı 10 numarasız bırakan, kısaca bu rezalette emeği geçen ve taraftara bu hüznü yaşatan herkese teşekkürler.. Birde şu intihar kadro ile çıkıp TS ye her maçta olduğu gibi yaranma peşinde olan futbol cahili ve katili kibir ustasına da ayrıca teşekkürler. Artık miğde bulandırıcı şekil aldı. Başardınız sonunda Oku
Euro artıyor transfer yapmayın
Ziya abiyi üzmeyin.. o onur bulut muleka salih necip izlesin… 3.ligden alınan topçu izlesin yazık 300 bin verildi boşa.. yazik.. sinirden.. neyse Oku