Hala SG.mi be kardeasim,yapmayin sayin SG.sin Epson ts.da ne yaptigini gördük.birakin eskileri,yen bir vizyon acmamiz lazim. Nuri sahin vaya topmüller ikisinden biri olur herhalde.
Senol günes sergen yalcinin ihtiyar olani hicbir fark yok.gelirse birsenemiz daha cöpe atilmis olur.benim tercihim almanyadan topmüller veya nuri sahin.
SG,ilhan bulut bizi ileriye götürmez.bilhassa sayin SG.in bittigini trabzonda gördük. Benim fikrim Türk olacaksa nuri sahin veya almanyadan iyi bir hoca.
Insallah. Yerine senol günes haric Kim gelise gelsin basarili olur.
Gecmisolsun Mustafa. Cenabi ALLAH acil sifasini versin insallah.
Sadece lig sonuna kadar sampinluk potasinda olsaydik,kupada Finale kalsaydik,takim güzel futbol oynayabilseydi yeterliydi kardesim.o kadar nankör deyiliz.saydiklarimin hicbirini basaramadigimiz gibi hicbir futbolcumuz gelisme göstermedigi gibi elimizdeki degerleride baska takimlara verip o takimlari yükselttik.sergen hoca hoca deyildir,anlayin artik.
Sevgili kardesim;sayin sergen hocanin birikimi yok,arastirmaci bir hoca deyil,kendini hic gelistirmedi,kis transferinde 9 tane hatiri sayilir futbolcu alindi,takim oyununda en ufak bir gelisme olmadi.anlayacagin sergen hocayla takimin Templini atip gelistiremeyiz,sergen ancak kendini isbat etmis,bonservisi yüksek futbolcularla basarili olabilir,oda kendi bilgisiyle deyil gelen futbolcularin kalitesiyle.bihassa almanyadan egitimci bir hoca getirip birazda sabir gösterirsek düzlüge cikariz diye düsünüyorum.mesela nuri sahin olabilir veye baskasi.
Kardesim sergende en az 8-9 futbolcu istiyor.iyi bir hocayi durumu cok iyi izah edip getirirsek emin ol iyi bir hocanin yapacagi Transfer hem daha iyi ve daha makul bir fiyata olur.
2
Viewing 10 comments - 11 through 20 (of 1,264 total)
Nuri sahin gs.li deyil Dortmundlu.
Aynen Mustafa.gecmisle yükselme hevesinden biran evvel kurtulmamiz lazim.koskoca BESIKTAS SG.ten baska secenegi yokmu.dönüp dolasip SG.SY.na dönüs yapiyoruz.ikisininde hocalik devri bitte artik.
Hala SG.mi be kardeasim,yapmayin sayin SG.sin Epson ts.da ne yaptigini gördük.birakin eskileri,yen bir vizyon acmamiz lazim.
Nuri sahin vaya topmüller ikisinden biri olur herhalde.
Senol günes sergen yalcinin ihtiyar olani hicbir fark yok.gelirse birsenemiz daha cöpe atilmis olur.benim tercihim almanyadan topmüller veya nuri sahin.
SG,ilhan bulut bizi ileriye götürmez.bilhassa sayin SG.in bittigini trabzonda gördük.
Benim fikrim Türk olacaksa nuri sahin veya almanyadan iyi bir hoca.
Insallah.
Yerine senol günes haric Kim gelise gelsin basarili olur.
Gecmisolsun Mustafa.
Cenabi ALLAH acil sifasini versin insallah.
Sadece lig sonuna kadar sampinluk potasinda olsaydik,kupada Finale kalsaydik,takim güzel futbol oynayabilseydi yeterliydi kardesim.o kadar nankör deyiliz.saydiklarimin hicbirini basaramadigimiz gibi hicbir futbolcumuz gelisme göstermedigi gibi elimizdeki degerleride baska takimlara verip o takimlari yükselttik.sergen hoca hoca deyildir,anlayin artik.
Sevgili kardesim;sayin sergen hocanin birikimi yok,arastirmaci bir hoca deyil,kendini hic gelistirmedi,kis transferinde 9 tane hatiri sayilir futbolcu alindi,takim oyununda en ufak bir gelisme olmadi.anlayacagin sergen hocayla takimin Templini atip gelistiremeyiz,sergen ancak kendini isbat etmis,bonservisi yüksek futbolcularla basarili olabilir,oda kendi bilgisiyle deyil gelen futbolcularin kalitesiyle.bihassa almanyadan egitimci bir hoca getirip birazda sabir gösterirsek düzlüge cikariz diye düsünüyorum.mesela nuri sahin olabilir veye baskasi.
Kardesim sergende en az 8-9 futbolcu istiyor.iyi bir hocayi durumu cok iyi izah edip getirirsek emin ol iyi bir hocanin yapacagi Transfer hem daha iyi ve daha makul bir fiyata olur.