Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.

Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.

Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.

Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.

Profil fotoğrafı

Hamdi bostanOffline

0 out of 5
0 Ratings
Viewing 10 comments - 21 through 30 (of 1,264 total)
  • Secim olursa Kim gelecek kardesim? Varmi bildigin bir isim?
    Kaldiki serdar adali cikip kendimi oynasin?
    Hoca grafi harcayip serkan recberi getirdi,bunlarin kurdugu,kuracagi takim bu kadar olur.

  • Baskan masaya yumrugunu vursun diye yeri gögü inletenler,hangi masaya vuracak,masanin yaninda Kim var? Baskan zor durumda kalirsa biz baskanimizin safinda yer alabilirmiyiz diye düsünmeden atip savuranlar isin icine biraz siyaset gerince artiya bile basamamislar.

  • Eduega kardesim oyunu Dominik edersek golleri atarsak yapacaklari birsey yok.oyun ortada olursa,biz biraz bocalarsak taktir haklarini herzaman karsi takimin lehine kullaniyorlar.baska takim olsa bizim icin vermedikleri penaltiyi verirlerdi,bizim aleyhimize verilen penaltiyi gs.fb.ceye asla vermezlerdi anlatmak istedigim bu.biz 50 senedir haksizliga ugrariz,fakat gezi olaylarindan beri alenen,gözümüzün icine bakarak dogranmaktayiz.yazilacak cok sey varda Burda birakalim,daha ileri gitmeyim.

  • Sende haklisin kardesim.istikrar lazim istifayla hersey düzelmez ama oynanan oyun,takim kondüsyonu,Taktik,hocanin takim kurulusundaki yanlislari hoca degisikliginin elzem olduguna isaret ediyor.bir sezon daha deniyelim,fakat bizim kaybedecek zamanimiz ve sabrimiz kalmadi.bir an evvel hoca degisikligine gitmemiz lazim diye düsünüyorum.

  • Ziya elimde olsa yüz kere artiya basardim.
    Idda ediyorum sergen bizim canimiz,gururumuz,herseyimizdir ama antrenör,haca,teknik Adam ne derseniz deyin asla deyildir.seyircinin yanlis duygusu,tutgusu olmasaydi coktan gitmisti,bizde kupa finaline kalmistik.idda ediyorum BESIKTASIN kadrosu gs’dan sonra süperligin en iyi kadrosudur.bu kadroyu sergen haric herhangi bir hoca sampiyonluga oynatirdi.

    2
  • Aynen söyledigin gibi kardesim.fb.ve gs.borclarina maliye borclarida dahil deyil.
    Adamlar maliye borclarini borctan saymiyorlar.BESIKTAS maliye borcunu ödesin sonra defalarca oldugu gibi vergi affi gelir onu ümid ediyorlar.

Viewing 10 comments - 21 through 30 (of 1,264 total)

Media

Başa dönüş

Koleksiyona ekle

Koleksiyon Yok

Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.