içinde

Valerian ı getiren futbol aklı…

Yeni kurulan takımlar da artık bir düzen tutturdu ve kazanma alışkanlıkları kazanmaya başladılar. Bu bizim adımıza can sıkıcı bence. Hoca ile ilgili eleştiri yapanlara  eksi furyası olmuş. Biz sabırı diğer takım taraftarlarından daha iyi biliriz. Hocayı ben geçen seneden beri eleştiriyorum. Buradaki kardeşlerim denk gelen bilir.  Maç kazansada kaybetsede farketmez. Şu kadro bambaşka bir top oynamalı ama bu hoca oynatamaz. Valerian ile olmaz. Ben Türkiye’de başarılı olmuş bi francafon hatırlamıyorum. Adamın ben bizim büyüklüğümüzü, düşmanlarımızı, nelerle uğraştığımızı anladığını sanmıyorum. Anlayamazda. Biz çok güçlü bir oyun oynamalıyız. Çünkü ancak böyle şampiyon oluruz. Buda bu hoca ile olmaz. Burada elin adamına değil onu getirene bakmak lazım. Vi gitti diyelim . O futbol aklı kimi getirecek yerine ? İşte bu futbol aklını tartışmak gerek asıl. 

Ülkede keşke normal bir futbol iklimi olsa. Bizde beklesek birşey olsun diye. Ama burada futbol sadece futbol değil. Çok büyük bir rant aracı. Kendi haline bırakmıyorlar bırakmazlar. Doğru iş yapanlar aşağıya çekilir. Hocasına kanca atılır. Algı yapılır v.b Zaten bunu yıllardır izleyenler biliyor.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings