
Yapmasaydim delirirdim :))))

Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings

Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Seviyorum seni Allahın cezası
Biliyordum….
Bence doğru yoldasın.?
Doğru yolda derken?…
Wolkan mı, Ziya mı?….
?????
?????
Rumuzundan ötürü, durumunu kanıtlamış oluyor. Bu da doğru yolda olduğunu gösterir.? “Yapmasaydım delirirdim” başlığı biraz ironik olmuş ama bu durumu görmezden gelebiliriz.? Fakat görmezden gelmeyeceğimiz önemli husus ise bu paylaşımın içerisine gizlenmiş olan subliminal token toplama çabaları.?
????
Sitece Trump’a bir kampanya baslatsak mi Come to Besiktas diye ???