baska söz bulamiyorum , yeni bi lig kuruluyo ve ilk macta 36 takimdan icinden sonuncu biz oluyoruz ya burda bari ilklerin takimi olmasaydik
içinde Genel
yazik günah
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Grande ben sana daha beterini söyleyeyim. Allah’tan 5 yemedik. 4’ü kimse hatırlamıyor. Bu akşamki sonuçlara bakarsan Avrupa Ligi yeni formatının ilk 5 yiyeni olurduk.