içinde

Yetersizlerden kurtulmak lazım

Umut Meraş,  Onur , Necip, Salih.

Dahası da var ama en göze çarpan bu isimler.

Umarım bizim evladımız, denilerek Necip ayrı tutulmaz,  bi değişiklik şart hem onun icin hem BJK için. Hem zaten özkaynaktan gelen yeniler var artık bayrağı devretsin.

not: 2-0 öndeyken yazıyorum

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings