içinde

10 kişiyiz

Golü josephin seyretmesi yüzünden yedik. Salih onun yerine koşmaya gitti, tayyip arkadaki adama kalmak istedi öyle olunca da ortada kaldı golü yedik. Acil josephin çıkması lazım. Redmond girsin 4-4-2 oynayalım

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings