Maç daha 3-0 iken rahat olmayan, acaba olur mu, berabere biter mi diyen kaç kişiyiz? Geçen de söyledim 4 fark yakalamadan bize rahat yok. Aman siz olun; Beşiktaş maçlarını izlerken sağlınızdan olmayın!
içinde Kartal Yorum
Kaç kişiyiz?
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
ben bu maçın alınacağından emindim…. sonunda ufak bi titredim 🙂 topun adaleti yok ama bu kadar da olmamalıydı…. evrene mesaj yolladım bol bol 🙂