içinde

Kaç kişiyiz?

Maç daha 3-0 iken rahat olmayan, acaba olur mu, berabere biter mi diyen kaç kişiyiz? Geçen de söyledim 4 fark yakalamadan bize rahat yok. Aman siz olun; Beşiktaş maçlarını izlerken sağlınızdan olmayın!

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment