içinde

masuaku…

antalya maçında olmayacakmış. ailevi sebeplerden ötürü. hadi başkan al getir bi sol bek. lütfen bernat olsun :))

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment