antalya maçında olmayacakmış. ailevi sebeplerden ötürü. hadi başkan al getir bi sol bek. lütfen bernat olsun :))
içinde Genel
masuaku…
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
antalya maçında olmayacakmış. ailevi sebeplerden ötürü. hadi başkan al getir bi sol bek. lütfen bernat olsun :))
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Devamliligi yok ne yazik ki
10 uzerinde 8 olup yilda 20 mac oynayacagina 6 olsun 40 mac oynasin
Devamlilik onemli, bu adam da devamlilik yok olsa zaten bize gelmezdi.
Dunyada sol bekmi yok
Bulun kardesim bulun
Mazeret istemiyoruz
Alt yapidandan bir sey cikmiyorsa kapatalim burayi da .