içinde

Ole eğer bir tane şu şu nedenden dolayı kalmalı diyen varsa

Ben bu sitede bir daha yorum yapmayacağım OLE Gunar Solkjaer’i de bir daha eleştirmeyeceğim… 

Kimse kadro eksik demesin rakip en iyi forvetini sattığı için buraya getirmemiş.. Sen buna rağmen bu takıma 5 li savunma oynuyorsun utanmadan.. Hiç mi utanmıyorsun… Muci oyuna giriyor oyundan çıkan isim Paulista biri anlatsın Allah aşkına biri anlatsın

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings