Ben bu sitede bir daha yorum yapmayacağım OLE Gunar Solkjaer’i de bir daha eleştirmeyeceğim…
Kimse kadro eksik demesin rakip en iyi forvetini sattığı için buraya getirmemiş.. Sen buna rağmen bu takıma 5 li savunma oynuyorsun utanmadan.. Hiç mi utanmıyorsun… Muci oyuna giriyor oyundan çıkan isim Paulista biri anlatsın Allah aşkına biri anlatsın
GIPHY App Key not set. Please check settings