içinde

aboubakar olayı doğruysa vay halimize…

Vincent Aboubakar konusuna değinen Burak Yılmaz, “Araştırınca öğrendim ki bizim Kamerunlu golcümüz 4 ay sonraki alacağının ödenmesi için ısrar ediyormuş. Ödeme yapılmayınca ağrılarının da devam ettiğini söylediler ama hayır, bilimi araya koyarak dedikodu yapmak istemiyorum. Takdirini Beşiktaşlı yöneticilere bırakıyorum.”

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments