içinde

ama olsun gs daha iyi oynuyor diyen bir arkadasim var !

… yetmiyor, bir de diyor ki ;

* fb sampiyon olmasin gs olsun !..

* niye diye soruyorum ?..

* fb 4.cu yildizi takacak diyor ..

* eee gs’de 5.ci yildizi takacak diyorum..

* olsun tek rakibimiz olur en azindan diyor…

* Peki hak hukuk ne olacak ? bak bu yuzden biz 5 hafta sonra lige havlu atiyoruz diyorum..

* o zaman da guluyor bu arkadasim !..

… zorlamayin isim vermicem :))

*** cok zorlarsaniz belki bir ipucu verebilirim icimizde ki bu Irlandali icin 🤫

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

9 Comments