Bu adam son 5 sezon istikrarlı şekilde çift hane yapmış. Bonservis versen veremezsin. Yetmez paran. Azıcık akıllı olun maaşı zaten en az 3 milyon olacak bu net belli. Var mı çift hane gol asist yapan yok. Bu takım da şuanda yok. Yapan varsa görüşülür zaten. Geriye kalan meblağı bonservis veriyormuş gibi düşün öde. 500-600 lafını yapa yapa madara oldunuz. Fatih Doğan gibi güya Beşiktaşlı olan Fenerbahçe sevdalısı muhabirlere şu açıklamaları yaptırtıyorsunuz yazık. Neymiş fener araya girip o parayı verip alırmış. Bak hele. Yazık. Alay konusu oldunuz resmen.
Şu Beşiktaş’ı küçülten alay konusu etmeye çalışan muhabirlerden tez zamanda kurtulmak dileğiyle. İsimleri lazım değil Fatih Doğan, Bülent Uslu…
Birde Fatih bey size düşmez Cenk’in maaşının iyileştirilip iyileştirilmeyeceği. Basında yangın koparmanın anlamı yok. Çok biliyorsanız cebinizden ödeyin farkı.
GIPHY App Key not set. Please check settings