içinde

Fikret Orman

Acil gelmeli bu külübü ayaga kaldırırsa Fikret başkan kaldırır bu yönetim iyice sıvamaya başladı malesef işin tadı kaçtı oysa çok basitti yapcakları onu bile beceremediler çıkın dedik Fikret başkan gibi bu sene feda deyin taraftar anlar elindeki bütçeyi bu çöp ruhsuz oyuncuları yollamaya harca ama naptılar 2 devre arası 3 yaz transferının Orkun dışında hepsi çöp oyuncu alarak çöplüge çöp doldurmaya devam ettiler kusura bakmayın demıycem kusura bakın yönetim sizden hüç bir cacık olmaz şimdide sergen getırcekmışşınız nolur getırınde şu sergencı tayfadan da kurtulak bir daha sergen sergen dıye agızlarını acmasınlar bu çöp kadroya klop getırsen nolcak bızım taraftar anlamadı bı şunu bu kadro full degısmelı dedım hep kangren olmuş dedım yama transferlerle hıc bır halt olmaz dedım yazdıgım her konuda eleştirdigim her konuda haklı cıktım o kadar linç yememe ragmen bu nasıl yonetımse benım gıbı taraftarın bıle acık acık gordugu dolu hatalı işi çözümü göremiyor bırakın abicim gec olmadan bırakın bakın bu takımın şu an bile ilk 11 e 8 transfer şart şart eger ilk 11 6 transfer yapın yıne olmayacak olmayacak neyse yine linç yiycem ama zaman her zaman ki gibi beni haklı cıkarcak zaten 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings