içinde

Garibim larin

Larinin dinlenmesi lazım ya , adam hep 11 ve fena yoruldu , bir de rosier artık sarı yesin diyorum her maç var , o değil de maçta çizgiden kafayla topu çıkardı unutmamak lazım rosieri ???

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

3 Comments