Boş kaleye atamayan 50 milyon euroluk bir güreşçimiz var. Hayırlı olsun. Sıfır gelişme. Sürekli geri gidiyor. Bu kadar baskın olduğumuz maçta onun yüzünden kaç pozisyon heba oldu.
içinde Genel
Güreşçi Semih döktürüyor!
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Semih için geçen sezon yorum yapmış burada tepki görmüştüm. Mevkisi olmayan bir oyuncu.
Semihin sorunu rafanın yeteneklerinden bi haber oluşu. Rafa 2 kişinin arasına dalıyo bizimki pozisyon almak yerine izliyo. Rafa o iki kişinin arasından topu buna cıkarıncada far yemiş tavşan gibi kalıyo. Olm izleyeceğine pozisyon alsana