içinde

Her şey mi ters gider arkadaş

Kaleci top tutamaz. Gol kralı penaltıyı atamaz. Spiker şom ağzını açar sanane frankfuet maçında kaçtıysa ya arkadaş sanane kardeşim olumsuzluk ne varsa şom ağzınızı açıp çağırıyorsunuz. Ne kadar kötü penaltı atılırsa öyle atıyor adam şans mıdır? Yani ne diyelim abi ne diyelim. 

Ne anlatalım bunaldık. Şu maçın başka ülkede oynaması da ayrı bir skandal zaten soğuduk her şeyden soğuduk iyice..  

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings