içinde

İlk yarı

2 tane 6 numara ve 2 tane statik santrafor ile oynayınca hücum anlamında zayıf kalıyoruz.

Nkoudu çok rahat kırmızı verilecek pozisyonu hakem sayesinde yırttı ama o pozisyondan sonra oyundan tamamen düştü.

Mert frikikigi iyi çıkardı. Ersin olsa soru işareti.

İlk gol atanın kazanacağı gibi oynanıyor maç.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings