içinde

Jjsj

Bizim takım deplasmanlarda çok zor puan alır öyle gözüküyor nasıl birseyse eduge yazmış takım sahaya bildiğiniz yerlesemiyor nerede duracklarini bilmeyenmi dersin vs ne ararsan var çok isimiz var cok

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings