Kimse bu alindı, bu alinmadi diye boṣuna kendini yirtmasin. Her iyi Beṣiktaṣli bilir bunu, Turkiyede şampiyon olmak istiyorsan hakem, Tff, mhk, hükümeti yenmen lazımdır. Bunu becerdığimiz seneler şamp. olduk zaten. Q7, Talısca zamanında Cl de gruplarda namağlup çıktık 2 sene şamp. olduk ama malesef 3. sene izin vermediler. Bakın fetögs kaç defa 3 sene üst üste şamp. olmuş.
Demem oki yeter kanat manat bahsetmeyin alsalarda bişey değişmiyecektir. Helekı rakiplerin kadrosu bize 10 basıyorsa. Daha nasıl anlatayım bilemedim. No kanat no no!!
Ha anlıyorum, çare arıyorsunuz ama izin vermezler!! 20 oyuncu yolladık daha ne yollıyacağız, bel kemiğimiz kırıldı. Adrıano gelmeyecekse boşuna heveslenmeyin.
GIPHY App Key not set. Please check settings