içinde

kısır döngüye girdim :)

tayyip talha her 10 dk da bir takım değiştiriyor. şimdi beşiktaş aldı diyorlar. ilk yarı biz, ikinci yarı fener oynatsın kavga çıkmasın bence… 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings