Kardeşim başkanın bugün bahsettiği Türkiye de oynayan 6 numara zajc sanırım. Doğru mudur?
içinde Genel
Mehmetcan bro
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Kardeşim başkanın bugün bahsettiği Türkiye de oynayan 6 numara zajc sanırım. Doğru mudur?
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
fernando bence…. zajc 6 numara değil ki.. ya 8 ya da 10 diye biliyorum… elneny yerine fernando daha mantıklı.. elnennyi hiç beğenmiyorum.. hücumda acayip yetersiz kalıyor
Zajc sene sonu İçin düşünülüyor abi.
Fernando ve Dia Sabi’A listemizde Türkiye’den.