Sahada hücumcu oynayan oyuncu sayısı bak hücumcu Mario – Abraham – Rafa ve Orkun bak 4 tane.. Hadi orkun geriden top getirmeye çalışıyor diyelim bak 3 tane hani 3 anlıyor musun? Abrahama alda at verdi adam atamadı.. 2 tane alda at verdi 2sini de atamadı… Topu alıp hücuma doğru tek sürebilen adam RAFA ne yapacak tek başına bütün rakibi çalımlayıp gol mü atacak?
geçen sene şu takıma kim katkı verdiyse hepsini gönderdiniz rafa hariç sıra ona mı geldi.. Takımın geçen sene gol yollarında ilk kozu Rafa sonra Masuaku idi Masuakuyu gönderdiniz.. Takımın tek koşan çabalayan diri oyuncusu Gedson du onu da gönderdiniz ( ben çok eleştirdim kilit pası yok diye sadece koşuyor diye ama gönderilsin istemedim takımda kalmalı iyi bir yedek olur dedim )
Hoca ile takım bağı bence kopmuş hoca bilmiyor ne oynaması gerektiğini.. Şimdi fırsat transferi sol kanat sana neden gelsin avrupada yoksun neden gelsin… Şimdi kanat alsan ne olur takımın kendisine öz güveni kalmamış… Ole kaldığı her dakika Alanya maçı da kaybedilir görünen köy kılavuz istemez… Daha fazla kaybedecek bir şeyimiz kalmadı.. Kredi verilecekse başka bir hocaya verin bu hoca Bilic mi olur Şenol Güneş mi olur Sergen Yalçın mı olur artık size kalmış ama bu 3 hoca dışında başka kimseyle olmaz.. Sabır edilecekse bu adamlara edelim…
Allah mı peygamber mi Rafa kardeşim? Eleştirilemez neyi var? İlk yarı da Emirhan’a çıkarmadığı pasta 3 kişi arasına dalıp topu kaybeden kendisi değil mi? Bomboş pozisyonda Abraham’a araya bırakmayan kendisi değil mi? İleride baskı kuramayışımızın Rafa’nın oyuncuyu takip etmemesi, Mario’nun koşamaması değil mi? Abraham köpek gibi sağa sola koşarken, Orkun ortasahadan fırlayıp kaleciye baskı yaparken, 10 kişi kalan takımda oynayamamış, şöyle olmuş böyle olmuş. Aman bok sürdürmeyelim, oyunun bok olmasının sebeplerinden birini, önde baskı yapamayışının sebeplerinden birini, boş arkadaşına pas atmayıp 3 kişiye kafadan dalan birini görmeyelim. Kapatalım gözümüzü, 9 milyonda ateşleyelim, o kafasına göre oynasın. Ne güzel iş.
Korudğunuz hocanız oynatmasın abi o zaman niye oynatıyor niye 90 dakika sahada tutuyor.. niye 11 başlatıyor.. niye sadece ondan medet umuyor….
Ben hocayı korumuyorum Edu. Saptırma. Ben oyuncuyu eleştiririm dibine kadar. 9 Milyon Euro gibi bir parayla takımın en çok kazananı. Miami’de Messi neyse, Real’de Mbappe neyse bizde de star görülüp en çok para bu adama gömülüyorsa tabi ki ondan medet umacak herkes. Malzemeci Süreyya abi’den mi medet umsun?